traži:
INDOOR
INDOOR Oglašavanje
U trgovačkim centrima
Ugovori za oglašavanje u trgovačkim centrima Billa, Mercator, Kaufland, Ipercoop, Emmezeta, Interspar i Pevec. Suradnja s trgovačkim centrima Konzum i Plodine.
Oglašavanje na mjestu prodaje nudi medij koji je na najvažnijem
mjestu komunikacije i kao takav zaključuje proces klasične komunikacije.
Komunikacijski kanali
Za optimalne rezultate preporučuje se kombinacija svih navedenih kanala.Veća vizualna prisutnost robne marke na mjestu prodaje rezultirat će i snažnijim učinkom, bilo svijesnim ili nesvijesnim, na odluku o kupnji.
Oglašavanje

Za optimalne rezultate preporučuje se kombinacija svih navedenih kanala.Veća vizualna prisutnost robne marke na mjestu prodaje.

Oglašavanje na mjestu prodaje, u današnjim je trendovima neophodan oblik komunikacije zbog kojeg je potrebno napraviti preraspodjelu budžeta i promijeniti media mix. Kao nadopuna klasičnim medijim promptno će donjeti rezultate povećanjem prodaje robne marke. Iako masovni mediji dominiraju svojim dosegom i stvaranjem svijesti o robnoj marci, robna marka ne živi na televiziji nego na polici trgovačkog centra.Velika prednost oglašavanja na mjestu prodaje u odnosu na klasične medije jest upravo to što ne postoji prezasićenost medija i svaki oglašivač ima ekskluzivu u svojoj kategoriji.

Pogledajte na karti lokacije naših indoor medija.
Pogledajte usporednu tablicu indoor formata po lokacijama u RH.
Otvorite interaktivnu galeriju i uvjerite se u kvalitetu oglašivačkog prostora koje vam nudi Mandis.
o nama
Mandis je specijalizirano društvo za oglašavanje na mjestu prodaje i vanjsko oglašavanje. Osnovna djelatnost je postavljanje i prodaja oglasnih površina u domeni indoor i outdoor oglašavanja.
kako i kamo dalje
Kontaktirajte nas kako bismo vam mogli pomoći. Zatražite nas ponudu za oglašavanje i uvjerite se u kvalitetu naše usluge.
+385 1 3030 170
newsletter
Pretplatite se na naš redovni newsletter i budite uvijek obaviješteni o novim proizvodima i uslugama.