Kako je VISA osvojila ljeto na svim putovima

5 rujna, 2025
5 rujna, 2025 mandis

Ljeto je vrijeme putovanja, kretanja i novih doživljaja. Upravo zato je Visa pokrenula svoju nacionalnu kampanju “Choose Visa when you travel”, koja je pažljivo osmišljena tako da dopre do svih turista – bez obzira putuju li automobilom, autobusom ili brodom.

Ono što ovu kampanju čini posebno uspješnom jest strateška pokrivenost svih ključnih točaka ljetnih putovanja:

  • naplatne kućice, kroz koje prolazi najveći broj autoturista,
  • autoput, gdje su putnici izloženi upečatljivim billboardima,
  • trajektne linije Jadrolinije, nezaobilazne za sve koji putuju prema otocima,
  • te digitalni displayevi u autobusima Arrive i Čazmatransa, koji dopiru do tisuća putnika na domaćim i međunarodnim linijama.

Poruka prilagođena kontekstu

Osim glavnog slogana “Choose Visa when you travel”, kampanja je zanimljiva i po tome što prilagođava poruku ovisno o lokaciji na kojoj se nalazi primatelj:

  • Na naplatnim kućicama poruka je najkraća i najdirektnija – putnici se ondje zadržavaju tek nekoliko sekundi, pa je ključ da se brend jasno i brzo prepozna.

  • Na plakatima Jadrolinije poruka je proširena dodatnom rečenicom i vizualom koji prenosi emociju radosti i bezbrižnog putovanja – jer upravo na trajektima počinje pravo ljetno iskustvo.

Plakat B1 format

Backlight display

  • U autobusima, kroz kratke video reklame, Visa prenosi najdužu poruku, koristeći snagu pokretne slike da putnicima zaokupi pažnju i prenese osjećaj sigurnosti i jednostavnosti plaćanja gdje god da putuju.

  • Na prometnicama u velikim formatim.

Bigboard format

Nacionalna kampanja s međunarodnim dojmom

Visa je ovom ljetnom kampanjom uspjela stvoriti doživljaj omniprisutnosti – turisti su se s brendom susretali na svakom koraku putovanja. Bilo da su čekali naplatu cestarine, vozili se trajektom ili autobusom, poruka je bila jasna: Visa je pravi izbor za bezbrižno putovanje.

Zaključak

Kampanja “Choose Visa when you travel” odličan je primjer kako se nacionalna strategija može osmisliti tako da obuhvati različite kanale i kontekste, uz jasnu i dosljednu poruku. S prilagodbom formata i duljine poruke ovisno o mjestu prikazivanja, Visa je pokazala kako komunikacija može biti efikasna, pamtljiva i relevantna.

Ova kampanja nije samo oglas – ona je dio ljetnog putnog iskustva turista, koji su na svakom koraku dobili podsjetnik da uz Visa karticu njihovo putovanje postaje jednostavnije i ugodnije.



Contact

Mandis d.o.o.

Vaš format oglašavanja

Contact