“Medvjed, smokve i poruka o očuvanju prirode”
Vožnja autocestom prema moru često donosi potrebu za predahom, a jedno od najpoznatijih mjesta na tom putu svakako je Žir, prepoznatljiv po restoranu Mazola i njegovim neobičnim dekoracijama – prepariranim divljim životinjama, među kojima se najviše pamti veliki medvjed. Upravo taj lokalni simbol poslužio je kao inspiracija za Kauflandovu ljetnu OOH kampanju na toj lokaciji.
Medvjed kao simpatični ambasador
Kaufland je u svom oglasu kreativno iskoristio ličkog medvjeda – autohtonu životinju poznatu po dobroćudnoj naravi – i postavio ga u miran, gotovo meditativan kontekst. Na vizualu medvjed spokojno sjedi i jede smokve, dok na jednoj od njih leži pčela. Ta scena odmah stvara dojam prirodne harmonije i podsjeća prolaznike na važnost očuvanja okoliša.
Simbolika pčele i smokve
Pčela i medvjed nisu slučajno odabrani – obje su životinje izuzetno osjetljive na promjene u okolišu. Pčele, kao ključni oprašivači, i medvjedi, kao vrhunski predstavnici šumskih ekosustava, prenose snažnu poruku: briga za prirodu znači i brigu za našu budućnost.
Smokva, kao tradicionalna mediteranska voćka, dodatno naglašava lokalni i autentični karakter kampanje. Spoj ovih simbola govori o prirodnoj ravnoteži, ali i o tome da ekološki i održivo proizvedena hrana nije samo izbor, već odgovornost.
“Taste of Croatia” – prirodno i lokalno
Kaufland ovu vizualnu priču povezuje s porukom “Taste of Croatia”, naglašavajući svoju ulogu u podržavanju hrvatskih proizvođača i promociji domaćih proizvoda nastalih na prirodan i održiv način. Oglas time nije samo atraktivna instalacija uz cestu, već i poziv kupcima da biraju hranu koja čuva okoliš i odražava bogatstvo hrvatskih regija.
WOW efekt uz autoput
Vožnja autoputem često prolazi kroz jednoličan pejzaž, pa svako neočekivano vizualno iznenađenje dobiva još veću snagu. Medvjed koji mirno jede smokve s pčelom kao simpatičnim detaljem izaziva osmijeh, stvara pozitivan emocionalni imprint i ostaje zapamćen. Upravo to je ključ – svaki put kada kupci ponovno naiđu na Kaufland, ta će se asocijacija prirodnog i autentičnog iskustva vratiti zajedno s brendom.
Zaključak
Kauflandov ljetni oglas kod Žira savršen je primjer kako lokalni simboli i pažljivo odabrana simbolika mogu prenijeti snažnu poruku. Medvjed, smokve i pčela nisu samo elementi vizuala – oni su priča o održivosti, domaćoj proizvodnji i odgovornom odnosu prema prirodi.
Poruka “Taste of Croatia” time dobiva puno dublje značenje: nije riječ samo o okusu Hrvatske, nego o održivom načinu života koji spaja prirodu, tradiciju i kvalitetu domaćih proizvoda.


