Kreativa izvan okvira

1 lipnja, 2025
Posted in Novosti
1 lipnja, 2025 mandis

U svijetu gdje smo svakodnevno bombardirani stotinama poruka, sve je teže istaknuti se. Klasični billboard može biti učinkovit, ali ono što zaista zaustavlja poglede – doslovno i figurativno – su kreativna oglasna rješenja koja izlaze iz okvira.

Doslovno

Što znači “billboard izvan okvira”?

Riječ je o oglasima koji koriste neuobičajene oblike, produžene elemente, trodimenzionalne dodatke, integraciju sa stvarnim okolišem (drvo, zgrada, prometni znak…) ili čak interaktivne elemente. Ti formati često izlaze iz zadane pravokutne površine i time:

  • Prekidaju vizualnu monotoniju
  • Stvaraju dojam iznenađenja
  • Potiču fotografiranje i dijeljenje na društvenim mrežama
  • Jačaju emocionalnu povezanost s brendom

Prednosti kreativnih out-of-the-box rješenja:

1. Povećana vidljivost i prepoznatljivost

Billboard koji izlazi iz standardnih granica gotovo je nemoguće ignorirati. Ako prolaznici zastanu, uslikaju i pošalju oglas prijateljima ili ga objave na društvenim mrežama – dobili ste višestruku vrijednost.

2. Viša razina angažmana

Dobra kreativna dosjetka potiče razmišljanje, smijeh ili emociju. Ljudi se brže povezuju s porukom ako ih zabavi ili iznenadi.

3. Pozicioniranje brenda kao inovativnog

Brend koji se usudi razmišljati drukčije ostavlja dojam hrabrog, modernog i kreativnog. Takve asocijacije često ostaju dulje u svijesti potrošača.

4. Potencijal za viralnost

U vrijeme kada se sve dijeli online, atraktivan billboard može postati viralni hit – što znači besplatnu medijsku pokrivenost.

 

 Primjeri kreativnih rješenja:

  • Produženi elementi koji izlaze iz billboarda, poput šalice iz koje “iskače” para ili automobila čiji stražnji dio “izlazi” van iz formata.
  • Interakcija s okolinom – npr. oglas koji se nadovezuje na stvarno drvo, semafor ili zgradu.
  • Korištenje noćne rasvjete za stvaranje efekta “živog” billboarda.
  • 3D elementi koji gledatelju daju osjećaj dubine i realizma.

Konzumova kultna pozicija uz autocestu ZG–RI: Oglas koji je postao orijentir za ljetne putnike

Jedna od najupečatljivijih i najprepoznatljivijih oglasnih pozicija na autocesti Zagreb–Rijeka svakako je ona koju Konzum već godinama koristi kao platno za svoje kreativne kampanje. Riječ je o lokaciji kod Bosiljeva, odmah nakon skretanja prema moru, gdje brend tradicionalno postavlja velike tematske instalacije u prirodnom okruženju – uz samu autocestu.



Svake godine putnici s uzbuđenjem očekuju što će novo biti postavljeno na toj livadi:

  • Jedne godine to su bile makete ljudi koji “beru” plodove iz polja, aludirajući na domaće, svježe proizvode i bliskost s prirodom.
  • Druge godine livadu su “preplavili” divovski modeli svježeg voća i povrća, stvarajući dojam da ste ušli u svijet gdje su Konzumovi proizvodi sastavni dio pejzaža.

Više od oglasne površine – ovo je ljetna atrakcija

Ova pozicija više nije samo medij za prijenos poruke – postala je svojevrsni orijentir na putu prema moru. Ljudi u autima komentiraju, fotografiraju, dijele na društvenim mrežama, a djeca s nestrpljenjem pitaju: “Jesmo li prošli Konzum?”

Ovakvi primjeri jasno pokazuju snagu dugoročnog zakupa strateške lokacije, ali i koristi od ulaganja u sezonski relevantnu i out-of-the-box kreativnu produkciju. Konzum je ovom lokacijom postigao ono čemu svi brendovi teže – postao je dio putničke rutine, gotovo kao prometni znak.

 

 

Kreativna rješenja nisu rezervirana samo za globalne brendove. I lokalni oglašivači mogu iskoristiti izvanstandardne formate kako bi se povezali s publikom – pogotovo ako znaju ispričati priču koja će imati lokalni kontekst, humor ili simboliku.


Kada oglas “izađe iz okvira”, i percepcija brenda raste. U svijetu u kojem je pažnja valuta, kontaktirajte nas – budite onaj koji se ne može zaobići.



 

Contact

Mandis d.o.o.

Vaš format oglašavanja

Contact