Lidlova ljetna kampanja: “Stay fresh, shop in Lidl”

29 kolovoza, 2025
29 kolovoza, 2025 mandis

Ljeto u Hrvatskoj ima svoje prepoznatljive simbole: sunce, more, gužve na cestama – i naravno, ljetne kampanje velikih brendova. Ove godine Lidl je ponovno podignuo ljestvicu kada je riječ o nacionalnoj ljetnoj kampanji, a sve pod sloganom: “Stay fresh, shop in Lidl”.

Poruka je jednostavna i univerzalna – u vrućim ljetnim danima Lidl je mjesto gdje se može pronaći pravo osvježenje. Vizuali kampanje savršeno prate taj osjećaj: svježe voće, šareni sladoledi i kockice leda stvaraju dojam ugode, hladnoće i olakšanja od visokih temperatura.

Kampanja koju je bilo nemoguće izbjeći

Ove godine Lidl je osigurao da njihovi oglasi budu doslovno neskipabilni. Nalazili su se na gotovo svakom važnom dodirnom mjestu putovanja prema moru: na naplatnim kućicama, uz autoput, uz lokalne ceste te u autobusima. Bez obzira kojim se prijevoznim sredstvom putovalo, Lidlova poruka bila je tu – stalno prisutna i uvijek svježa.

Lidl na naplatnim kućicama HAC-a

Jedan od najefektnijih dodirnih točaka kampanje bile su i naplatne kućice HAC-a, kroz koje tijekom ljeta prođu stotine tisuća vozila na putu prema moru. Lidl je upravo tamo pozicionirao svoje reklamne poruke, osiguravši da brend dođe u kontakt sa svim autoturistima – u trenutku kada zaustave vozilo i neminovno uoče vizualnu komunikaciju. To je bio strateški potez kojim je Lidl dodatno osigurao maksimalnu vidljivost i podsjetio putnike da ih nakon duge vožnje čeka mjesto osvježenja i kupnje.

 

Brinje: Oglas koji je stvorio WOW efekt

Posebno se ističe instalacija uz autoput kod Brinja, gdje je Lidl postavio format koji je izvan uobičajenog. Na livadi uz cestu “pobacano” je voće, sladoledi i kockice leda, čime je cijela scena izgledala poput gigantske ljetne razglednice.

Upravo taj WOW efekt čini razliku. Dok vožnja autoputom često prolazi kroz jednolik krajolik, neočekivani i maštoviti oglas odmah privlači pažnju. Vozači i putnici spontano podignu pogled, osmjehnu se i – zapamte Lidl.

Psihološki učinak je jasan: kada sljedeći put naiđu na Lidl, u njima će se probuditi pozitivna emocija i asocijacija na osjećaj svježine i osvježenja.

Osvježenje kao emocija brenda

Ljetni turisti, bilo da su na putu automobilom ili autobusom, najviše traže jedno – mjesto gdje se mogu osvježiti. Lidl je tu emociju pretočio u jasnu poruku i vizualnu priču. “Stay fresh, shop in Lidl” nije samo marketinški slogan, već obećanje koje se direktno veže uz potrebe putnika tijekom ljeta.

Lidl i putnici autobusima

Poseban naglasak stavljen je i na autobusne putnike, kojih je ljeti na hrvatskim cestama na tisuće. Zahvaljujući digitalnim oglasima u autobusima na linijama Arrive i Čazmatransa, Lidl je osigurao da poruka “Stay fresh, shop in Lidl” dopre i do onih koji svoj put na more provode iz putničke perspektive. To je bio pametan potez kojim je brend dodatno osnažio svoju prisutnost u javnom prostoru i proširio doseg kampanje.

Lidl na lokalnim cestama – poruka domaćim potrošačima

Dok se turistima obraća kroz poruke osvježenja i asocijacije na ljeto, Lidl na lokalnim cestama jasno komunicira i prema domaćim potrošačima. Tu posebno naglašava činjenicu da je broj 1 za voće i povrće po izboru potrošača. Time Lidl gradi povjerenje i učvršćuje poziciju brenda koji ne nudi samo povoljne cijene, već i kvalitetu svježih namirnica – ono što je najvažnije u svakodnevnoj kupnji.

Zaključak

Lidl je svojom ljetnom kampanjom pokazao kako se promišljeno i kreativno može obratiti cijeloj naciji – turistima na autocestama, autobusnim putnicima, lokalnim kupcima i svima koji traže malo ljetnog predaha.

Kada brend uspije biti nezaobilazan, osvježavajuć i emocionalno pozitivan, tada reklama prestaje biti samo reklama – postaje dio ljetnog iskustva. A ove godine, Lidl je upravo to i postigao.

Contact

Mandis d.o.o.

Vaš format oglašavanja

Contact