Nacionalna kampanja “ZDENKA” koja spaja tradiciju i suvremenu vidljivost

23 srpnja, 2025
Posted in Novosti
23 srpnja, 2025 mandis

Zdenka sir zauzima ključne oglasne pozicije diljem Hrvatske – i to s razlogom. Ova kampanja nije samo podsjetnik na bogatu paletu proizvoda već i poziv domaćim potrošačima da cijene ono što je domaće, dok istovremeno stranim turistima nudi autentičan okus Hrvatske.

Hrvatski klasik koji svi znamo – i ponovno otkrivamo

Zdenka je brend koji generacije poznaju i vole. Od topljenog sira u trokutićima, do delikatesnih namaza i specijaliteta, Zdenka oduvijek donosi okus djetinjstva i sigurnosti, ali i kvalitete koja odgovara suvremenim prehrambenim navikama.

Gdje se kampanja provodi?

Zdenka je pažljivo odabrala strateške oglasne kanale s visokom vidljivošću i relevantnošću:

Billboardi diljem Hrvatske, posebno na glavnim cestovnim pravcima i urbanim ulazima

Oglasi na brodovima Jadrolinije – direktan kontakt sa stotinama tisuća stranih turista

Oglasi na ulaznim vratima i blagajnama dućana – trenutak prije odluke o kupnji

Ova kombinacija omogućuje kontinuirani kontakt s brendom – od prvog vizualnog dojma, preko putovanja, do same trgovine.

Vizualna jednostavnost – moćna poruka

Kampanja se oslanja na jednostavan, ali upečatljiv vizual: bogata paleta sireva koja prikazuje raznolikost Zdenkine ponude. Fokus nije na ambalaži – već na autentičnim okusima i prirodnim teksturama.

No najvažniji elementi ostaju:

  • Prepoznatljivi Zdenka logo – sinonim kvalitete i povjerenja

Slogan koji ističe nematerijalnu vrijednost brenda – povezanost, tradicija, i okus doma

Poruka kampanje

U središtu kampanje je emocionalna povezanost:

“DORUČAK koji spaja GENERACIJE”

Ova rečenica nije samo slogan – ona definira temeljnu vrijednost Zdenke: vjerodostojnost kroz desetljeća i povjerenje koje se prenosi generacijama.

Poruka za strane turiste

Na engleskom jeziku, kampanja ističe Zdenku kao CROATIAN days begin & end with CHEESE, čime se strani gosti pozivaju da upoznaju lokalnu gastronomiju kroz proizvode dostupne u gotovo svakoj trgovini – izravno s polica, bez pretenzije, ali s karakterom.

Zdenka je napravila mudar potez – kombinirala nacionalni emocionalni kapital s preciznim oglasnim pozicioniranjem. Ova kampanja ne viče – ona podsjeća. Ne objašnjava – već evocira.

– Domaćima vraća poznatost i povjerenje.
– Strancima nudi autentičnost.
– A svima zajedno – kvalitetu koju Zdenka neprestano nudi, tiho i dosljedno.

Ako želite da vaš brend bude prisutan ondje gdje je pažnja najveća – kontaktirajte nas. Iskustvo, strategija i vidljivost su naša prednost.

Contact

Mandis d.o.o.

Vaš format oglašavanja

Contact