Zamislite oglas koji ne može proći nezamijećeno – ni danju, ni noću. Upravo takvu snagu ima oglašavanje na velikim formatima postavljenima na pročelja zgrada uz najprometnije gradske prometnice. To su oglasne pozicije koje ne samo da osvajaju poglede, već i ostaju u pamćenju.
Zašto su ove lokacije neprocjenjive?
Prometna frekvencija – Nalaze se uz glavne gradske prometnice s tisućama prolaznika dnevno, kako pješaka tako i vozača. To znači maksimalnu vidljivost i ponavljanje poruke.
Rasvjeta za 24/7 prisutnost – Ove pozicije često dolaze s profesionalnom rasvjetom koja jamči da vaš oglas zasja i u večernjim satima. Vidljivost ne prestaje sa zalaskom sunca – naprotiv, noću se čak dodatno ističe.
Nepravilni formati otvaraju vrata kreativnosti – Za razliku od klasičnih billboarda, fasade zgrada nude jedinstvene, često asimetrične površine. Upravo te “nesavršenosti” postaju prednost za brendove koji žele ispričati priču na drugačiji, inovativan način. Kutovi, prozori i linije zgrada mogu postati dio samog vizuala i doprinijeti wow efektu.
Kad oglas preraste u orijentir
Jedan od najzanimljivijih fenomena dugoročnog oglašavanja na ovim pozicijama je to što pojedine zgrade s vremenom postanu neslužbeno prepoznate po samom oglasu. U Zagrebu je odličan primjer tzv. „Vileda zgrada” – iako oglas tog brenda više nije aktivan, stanovnici grada i dalje koriste to ime kao orijentir u svakodnevnoj komunikaciji.
To je najbolji dokaz koliko snažan dojam ovakav oglas može ostaviti – kada vizualna prisutnost postane dio urbane memorije.
Privremena, ali moćna prisutnost
Iako neki od ovih oglasnih prostora nastaju privremeno – tijekom renovacija ili obnove zgrada – njihova lokacija i veličina nude savršenu platformu za privremene, ali vrlo snažne kampanje. Povezivanje brenda s dinamičnim urbanim prostorima ostavlja dojam suvremenosti, prisutnosti i moći.
Tko sve koristi ovakve pozicije?
Veliki međunarodni brendovi, automobilska industrija, prehrambeni proizvodi, telekomunikacijske kompanije – svi oni znaju da je prisutnost u srcu grada ključ za izgradnju prepoznatljivosti i prestiža. No, ovakve lokacije nisu rezervirane samo za velike – kreativne i hrabre manje domaće tvrtke itekako mogu zablistati na isti način.
Ako tražite oglasni prostor koji kombinira masovnu vidljivost, dizajnersku slobodu i non-stop prisutnost, pročelja zgrada uz prometnice su vaš jackpot. Iskoristite ove vrijedne pozicije dok su dostupne – jer kad obnove završe ili zgrada pronađe trajnog zakupca, prilika nestaje.
Priložene fotografije pokazuju snagu ovakvih oglasnih rješenja – od jarkih boja, preko dinamičnih poruka, do efektnog noćnog osvjetljenja koje jednostavno moraš primijetiti.
Uložite u oglas koji ne prolazi neopaženo. Razmislite veliko – i doslovno i metaforički.
Želite postati brend koji se pamti?
Javite nam se – slobodna pozicija možda upravo sada čeka na vašu priču.